måndag 6 februari 2012

Dagen i punktform...

  • Jag har gått 6 km
  • Jag har duschat
  • Jag har läst om Emelie i expressen
  • Jag har ätit tonfiskröra och ett ägg till lunch
  • Jag har pluggat så att hjärnan håller på och spricker...
  • Jag har fått mer kaffebönor= mer kaffe!
  • Jag har beslutsångest angående middagen idag
  • Jag väntar fortfarande på csn och är lite irriterad över att det tar en sån tid...
  • Jag längtar tills på fredag då jag får träffa lite av familjen igen :)
  • Jag har svårt för människor som tycker synd om sig själva...fast dom har en orsak
  • Jag är väldigt övertygad om att det beror på min uppfostran, den finska sisun gör säkert sitt....sluta gnäll och gör det du behöver för att fixa problemet! :)
  • Sluta gnäll börja leva!

  • Jag blev så sjukt rastlös nu så jag tror att jag ska gå en promenad till.....

Sorry för ett dåligt, lite negtativt inlägg....jag lovar er rosor och fluffpuff senare ;)
Puss

2 kommentarer:

  1. Håller med dig om de nedre punkterna.;) Jag får väl skylla på att jag är halvfinne, haha!! Duktig du är din promenaddåre!=)) Kramkram!<3

    SvaraRadera
  2. Haha :) ja men det är ju så!
    Folk gnäller om ALLT men gör inget åt nått.
    Promenaden var bra, jag är mindre negativ nu ;)
    Kraaam!

    SvaraRadera