söndag 29 januari 2012

Vilken helg!

Jag har haft en så mysig helg med nära och kära!

Gårdagens middag intogs på Story Hotel med en gammal tjejkompis, det verkar vara ett väldigt populärt ställe även för stockholmarna.
Alla trängdes i baren för att få tag i en av deras sjukt goda cocktails.

Jag var inte vrålhungrig när vi skulle äta (åt ett ägg innan vi åkte) så det blev bara en varmrätt för mig.

Men VILKEN varmrätt sen,
Brässerad kalvkind med portvin & lakrits, svartrot, svart tryffel & rotselleripuré.
Jag kan varmt rekommendera Story, den här tallriken behövde jag inte välja bort något på, och det kom inte nån potatis till :)

Sen så kan man ju vara petig och skippa rotselleripurén då den innehåller lite kolisar.
Men så petig var jag inte igår när jag bara åt en varmrätt.

Idag känns det att jag drack några glas champagne igår...men det var det värt!
Jag hade en så mysig kväll med massor med bra prat och roliga händelser.

Förresten måste jag få skryta lite, mina kilometer på bandet den här veckan slutade på 46 km!
Och idag är min vilodag!

Nu ska jag ta en kopp kaffe till och njuta av den här soliga söndagen.

5 kommentarer:

  1. Wow! Det låter som en riktigt god middag!

    SvaraRadera
  2. Oj, smarrigt!:)) Du är en mean machine Daniela, det är ju längre än ett maratonlopp!:)) Heja dig! Ha en skön söndag, kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var det :)
      Det är så skönt att jag har kommit in i rätt rytm nu med mat och träning :) Ha en fin söndag du med! Kram

      Radera
  3. Drygt fyra mil är inte att förakta:)) bra jobbat

    SvaraRadera