torsdag 19 januari 2012

Vilken dag!

Den här dagen har varit riktigt bra, jag började som vanligt med kaffe och nyhetsmorgon.
Läste lite bloggar, bytte om till träningskläder och åt 2 kokta ägg.

Powerwalk a´6 km= genomsvettig= duschade.

Drack en mugg te med kokosfett och åt ett ägg till ,sen satte jag mig vid datorn för att plugga.
Idag har jag kommit ifatt veckans uppgifter och dagens alla uppgifter och övningar.
Det känns SÅ skönt!

Lunchen blev en tidig middag, laxfilé, 1/2 avokado och en kall sås som jag rörde ihop.
Mums!
Nu sitter jag i soffan och myser, väntar på Biggest Looser och Debatt som kommer ikväll.
Ikväll handlar Debatt om kost/lchf m.m så missa det inte, det kan bli intressant!

1 kommentar:

  1. Oj, Debatt har jag nog missat, Biggest loser Sverige tittar jag på nu. Maten var god:)

    SvaraRadera