söndag 8 januari 2012

Tjolahopp!

Nu har ni fått mina favvorecept på libanesisk mat.
Jag brukar oftast servera kyckling när jag gör libanesiskt och den kan du göra precis som du tycker blir bäst och godast!

Sen finns det ju massor med andra röror man kan göra, men jag tycker att det räcker med de här.

Sen har jag märkt att det är ganska fettsnålt så om ni vill kan ni tillsätta mer fett där det går, annars ha smör på sidan om till kycklingen, det beror helt på hur mycket fett just du behöver.
Jag klarar mig utan extra fett.

Sitter som bäst och slökollar på Gladiatorerna och får syn på ett bekant ansikte.
Eric, en av de manliga deltagarna...jag har sett honom förut...
Inte har jag väl...nej det skulle jag komma ihåg...hmm...funderar så hårt att jag är rädd för att hjärnan ska ploppa ut......

Sen efter lite googlande så slår det mig!
Han var min personliga tränare på sats när jag tränade där för några år sedan, skönt att komma på det till sist, blir galen av att fundera på sånt!

Nu ska jag försöka hitta på lite frulle, har druckit 3 koppar kaffe så jag är speedad till max...

Vad hittar ni på idag?

Kramar

2 kommentarer: