fredag 27 januari 2012

Sköna fredag!

Började dagen med en 7 km powerwalk + armövningar.
Kollade även upp fett & muskel %:en på skoj.
Jag kan säga att det händer en hel del på den fronten :) meddelar resultat  nästa månad.

Har haft en bra dag och hunnit med alla mina uppgifter och provinlämningar, känns så skönt!


Dagens matintag:

Frukost: Avokado med tonfiskröra


Lunch: Smoothie på jordgubbar, grädde, turkisk yoghurt, lite vatten och linfrön


Middag: Blir plockmat, håller på och fixar jalapeno poppers, chicken nuggets, grönsaker och vitlöksdipp.

Dom ska nu paneras och sen frysas igen...ska bli spännande att smaka på resultatet!

Nej nu ska jag sluta babbla, har massor att pyssla med!

Hoppas att ni får en toppenfredag :)

8 kommentarer:

  1. Där ser du. Det som inte syns på vågen visar sig på andra ställen;)) Trevlig helg. Maten såg riktigt läcker ut:)

    SvaraRadera
  2. Är imponerad av att du alltid "kommer på" så bra matförslag att laga. Själv kommer jag aldrig på nåt.....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går i perioder för mig med :)
      Ibland har man massor med ideér och lust att hitta på saker och ibland mindre :)

      Radera
  3. åh, vad det såg gott ut! Älskar jalapenopoppers och liknande. Snälla, snälla... kan vi få receptet!?

    Passar på att tacka för den underbara iden att göra totillas/pita av pastadegen också!

    SvaraRadera
  4. Muums! Men hur hittar du så fräscha avokados? Alla de jag köpt senaste tiden är så trådiga och fula trots att det verkar perfekta utanpå! :(

    SvaraRadera