onsdag 4 januari 2012

SÅ god lunch!

Det blev 7 km PW, och jag har blivit lite bättre på att komma ihåg att stretcha efteråt.
Har en förmåga att alltid bli så spänd i kroppen om jag glömmer.

Lunchen idag blev fläskfilé med smarrig pepparsås och sallad med vinägrett.
Pepparsåsen är löjligt enkel och kom till när jag var hemma hos mina föräldrar och skulle hitta på nån god sås till en middag.

Jag tog vad som fanns och den gången var det en burk cantadou 4 peppar, grädde, lite kalvfond och pepparmix (santa marias) sen lät jag det koka ihop och vips hade jag en krämig och god pepparsås!

Ikväll är jag bortbjuden på middag, har hört rykten om att det blir fisk!
Jag älskar fisk så det blir toppen :)

Ha en skön kväll!

2 kommentarer:

  1. Hej skulle jag kunna få receptet på dina frökex?
    Nina

    SvaraRadera
  2. Ser riktigt smarrigt ut!!! tack för en inspirerade blogg! kram

    SvaraRadera