tisdag 10 januari 2012

Rutiner

Det är skönt att ha skaffat sig lite bra rutiner igen, och att ha något vettigt att göra.
Jag trodde att det skulle kunna bli lite knepigt att plugga på distans, men dte är inte många timmar per dag man måste lägga av för plugget.
Dessutom tycker jag att det är kanon att man läser en kurs i taget, max två.
Det blir mycket lättare att ta in fakta när man inte har 4-6 ämnen samtidigt.

Idag blev det som nämnt lax till lunch, gott!

Tog en pw på 6 km och sen duschen, drack en stor mugg te och kollade på Criminal Minds.
Helt vanlig kväll helt enkelt :)

Middagen blev vad det blev, äggröra och chorizokorv med 86% kötthalt (från Sorunda).
Jag vet att bilden ser rätt slaskig ut, men det smakade bra.

Nu soffan och kika lite bloggar!

Ha en skön kväll alla rara! :)

5 kommentarer:

  1. Du verkar lyckas få till det med maten alltid! O vikten går väl nedåt?

    SvaraRadera
  2. Ja det går jättebra med maten just nu, inte för att jag har så mycket nytänk i köket dock :)
    Viten går sakta men säkert neråt, har vägning på torsdag så det ska bli kul att se vad vågen säger :)

    SvaraRadera
  3. Åh, vad sugen jag blev på lax när jag såg det där ;)

    SvaraRadera