tisdag 31 januari 2012

Rester och plugg!

Idag blir det en "restdag" när det gäller matintaget...
Ganska skönt att slippa laga lunch och middag måste jag säga :)

Steg upp tidigt i morse och drack mina självklara koppar med kaffe, kollade nyhetsmorgon och läste bloggar.

Dagens matintag:

Frukost: Smoothie på jordgubbar
Lunch: 1 hamburgare med sallad, ost & dressing
Mellis: 1 kokt ägg
Middag: Kycklingfilé med blomkålsris och currysås

Powerwalken idag blev också 8 km :) är riktigt nöjd att jag har kommit in i bra rutiner när det gäller att röra på sig.
Funkar även bra att jogga lite har jag märkt...

Dock så räcker det ju egentligen bra med 4-5 km per dag, allt utöver ser jag som bonus om jag orkar knata på :)

SÅ sant! det är bara Du själv som styr vart du vill komma :)
Nu ska jag ta en kopp kaffe och njuta :)

Kram på er alla!

3 kommentarer:

  1. Duktigt :)

    Svar: Joda, fick en del gjort. Dock ingen träning! Men valde att ha vilodag idag. Var ju ute och promenerade sa mycket pa stan ända, stegräknaren säger 14500 steg hittills idag :D Inte sa illa för en vilodag haha.

    Ha en fin kväll du med! kram!

    SvaraRadera
  2. Vad du är duktig med dina powerwalks, är grymt imponerad! Ha det bra!

    SvaraRadera