torsdag 12 januari 2012

Puhhh...

Klar med pluggandet för idag, har även hunnit med 5 km pw på bandet.
Middagen blev kycklingen från igår, sen rörde jag ihop en stor skål cole slaw och ett gäng pannbiffar.

Det får bli morgondagens lunch/middag tror jag.

Ni måste testa den här kycklingen, sjukt gott! (speciellt med vitlöksdippen till) :)

Cole slaw med sting (rödlök & sambal oelek)

Pannbiffar med massor med chili, riven ost, sambal oelek m.m
Nu slappar jag och väntar på Biggest Looser, hoppas att ni har en skön kväll alla rara!

6 kommentarer:

  1. Du har fått en award från mig:))

    SvaraRadera
  2. Oj va hungrig jag blev nu, det ser så himla gott ut!
    och jag älskar din Cole slaw!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ah, allt ser SA gott ut!!

    Svar: Tack Daniela! :)

    SvaraRadera
  4. Kycklingen ser görgod ut :) o vitlöksdipp till e nog inte dumt alls :P

    SvaraRadera
  5. Måste testa den där kycklingen, vi brukar göra en enklare variant där vi bara steker kycklingen och lägger på knaperstekt bacon och cheddar, men det här lät mycket godare! Tack för tipset! Trevlig kväll!

    SvaraRadera