måndag 9 januari 2012

Pluggeliplugg!

Börjar med gårdagens middag, var varken hungrig eller sugen på varm mat så det blev 2 kokta ägg med hemlagad skagenröra.
Väldigt mättande!
I morse hann jag få en kopp kaffe ur kaffemaskinen innan strömmen gick, dom höll på med något arbete här i huset.
När klockan började närma sig 12 så kände jag att jag måste ha frulle så jag fixade två fröknäcken med skinka och paprika.
Tror ni inte att exakt när jag lade på den sista paprika skivan så kom strömmen tillbaka?!
Jag hade tänkt göra äggröra till frulle men utan ström så gick det ju bort... (i-landsproblem jag vet)

Nu är jag mätt och nöjd och har precis öppnat mitt "välkommen" mail från skolan.
Det ska bli otroligt kul att börja plugga igen :)

Wish me luck, första kursen heter Programhantering...

3 kommentarer:

  1. Du är duktig hela tiden med din mat tycker jag!

    Kul att börja plugga igen, det förstår jag, alltid kul med nya saker.

    SvaraRadera
  2. Roligt!! Jag drar igång i februari - hoppas jag, haha! Ska väl äntligen "bli" nåt jag med nu.;))

    Lycka till med studierna!:)

    SvaraRadera
  3. Tack tjejer! jo det ska bli så spännande det här året! :)

    SvaraRadera