onsdag 25 januari 2012

Onsdag redan?!

Veckorna går så himla fort, jag hänger inte med!

Idag händer inget roligare än vanligt, ska äta frukost och ta mig en rejäl powerwalk!

I morgon är det vägning igen, tjuvvägde mig i morse och visst det tickar neråt.
Dock inte så fort nu när jag ökat på motionen, men hellre en fast och fin kropp än att rasa i vikt och få en massa hängande hud!

Jag mäter fett & muskel % 1 gång i månaden för att ha koll, det är riktigt kul att se muskel-%:en öka :)

Vad hittar ni på idag?
Kram

3 kommentarer:

  1. Hej Daniela! Ville bara säga att jag är en trogen läsare :) Jag skriver också LCHF blogg och skulle bli jätte glad om du kikade in på min blogg :) Har tom länkat till din! Kämpa på, du är grymt duktig som fått in rutinerna i vardagen, vilket jag blivit lite dålig på nu det senaste... motivationen känns sådär. MEN ikväll ska jag släpa mig iväg på ett body Pump pass och hoppas det hjälper :)
    Kramar Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sofia!
      Vad kul att du trivs här :)
      Ska absolut kika in hos dig med!
      Ge järnet på träningen, det är så skönt efteråt!
      Kram

      Radera
  2. Sv: tack!! Håller tummarna för dig! :D

    SvaraRadera