lördag 28 januari 2012

Mysiga härliga underbara Lördag!

Godmorgon på er!

Lördag, älskade lördag är det idag :)
Jag har inga "måsten" förutom en powerwalk och att inhandla nya linser.

Ikväll kommer en gammal kompis hit, ska fixa hennes frisyr innan vi ska ner på stan.
Vi har inte setts sen i höstas så det ska bli så mysigt att gå ut och äta, dricka lite vin och prata massor med skit!

Här kommer en bild på gårdagens middag

Kycklingen panerade jag med pofiber och kryddor, det var helt okej men jag föredrar opanerad mat då paneringen drar åt sig så mycket fett.
Min mage gillar inte större mängder fett.

Mina jalapeno poppers blev inte så krispiga och 1 av dom sprack när jag friterade, kanske jag borde ha haft dom i frysen längre innan jag testade att fritera.

Salladen var det godaste på tallriken :) mycket fetaost och en dressing på olja, citron och salladskrydda!

Nu ska jag svida om och hoppa upp på bandet!

Ha en superhärlig lördag :)


1 kommentar:

  1. Testat med sesamfrön? Det tycker jag är supergott! Brukar göra dom mindre så är dom lättare att stekta / Lisa

    http://lisasgodbitar.wordpress.com/2010/01/12/chicken-nuggets-med-sesamfron/

    SvaraRadera