söndag 22 januari 2012

Mysig middag!

Igår hade jag min lillasyster här och ville hitta på något kul, bjöd över grannarna och lagade en riktigt god middag som alla uppskattade :)

Helstekt Oxfilé med hemlagad rödvissås, vitlökssmör, blomkålspuré och bacon.

Drack ett supergott libanesiskt vin som jag fick till min födelsedag

Idag har jag bara slappat, kollat på film och tagit det piano!

Dagens matintag har varit:
Frukost: 2 st. fröknäcken med skinka och paprika
Lunch: Västerbottenpaj med creme fraiche, rödlök och citron.
Middag: Vet inte än

Om ni vill kan jag lägga ut receptet på pajen senare?

Nu ska jag fortsätta kika på film och knapra några mandlar :)

Ha en skön söndag alla!

3 kommentarer:

  1. Pajen skulle vara kul att få receptet på!

    SvaraRadera
  2. Ja pajen såg super god ut :)

    SvaraRadera
  3. Middagen var super god :)

    SvaraRadera