måndag 9 januari 2012

Mums!

Var och handlade idag, och innan så gick jag igenom gamla recept för att få lite inspiration.
Idag blev lunchen en gammal goding, Wrap med kycklingröra.

Det är enkelt att göra, vispa ihop 2 ägg med 2-3 msk grädde och 1/4 msk fiberhusk och lite salt, stek sedan som en vanlig pannkaka och lägg upp den på ett bakplåtspapper för att svalna.
Fyll sedan med det du är sugen på!

Fick inte i mig hela, den är otroligt mättande...

Nu ska jag upp på löpbandet igen och svettas!
Har fyllt mobilen med massor med bra träningsmusik :)

Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Jag har också en träningslista, på Spotify!=) Om du vill så får du väääldigt gärna lägga ut lite tips på sjyssta låtar så man kan få lite inspiration!=)

    SvaraRadera
  2. OMG vad gott det ser ut :D

    SvaraRadera
  3. Åsa: Jag brukar bara gå in på nrj och såna sidor och lyssna, sen tar jag ner det som låter bra :) just nu är det mycket dance :)

    Jenny: Det är sjukt gott! :)

    SvaraRadera
  4. Ja det blir ju mest dance liksom...är eg hårdrockare i själen men när jag ska träna vill jag ha "lättlyssnad" musik i öronen.=)) Skämslåtar helt enkelt, hahaha!!

    SvaraRadera