torsdag 19 januari 2012

Min älskade Omron

Köpte en Omron analysvåg förra vintern och det var ett toppenköp.
Den sägs vara den mest tillförlitliga analysvåg som man kan köpa som privatperson.
Många gym använder sig av dom för att få exakta resultat som möjligt.

Omron BF 511 är ersättaren till BF 500 och är en sammansättningsmätare med mätpunkter både vid händer och fötter. Displayen är lättavläst eftersom du håller den i händerna vid mätningen. Förutom vikten så mäter BF 511 kroppsfett, visceralt fett, skelettmuskelmassa, vilometabolism (ibland kallat BMR) och BMI. 4 personer kan ställa in personliga data. Denna våg har även en algoritm för barn så att personer från 6 års ålder kan använda vågen. MediStore Rekommenderar: En mer tillförlitlig våg och kroppsfettmätare för privatbruk och i den här prisklassen hittar du inte.
 
 
Så om ni funderar på ny våg så kan jag absolut rekommendera denna!

6 kommentarer:

  1. Oj den såg inte billig ut. Vad kostar en sådan? Var köper man dem?

    SvaraRadera
  2. Jag köpte min på apoteket medstop, den kostade en slant (tror det var ca.1300 kr.) men den var värd varenda en krona :)

    SvaraRadera
  3. Hittade hit genom en annan blogg.
    Detvar en spännande våg. Är den mycke bra ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul Anna!
      Jo jag är supernöjd med den :)

      Radera
  4. Åå en sådan vill jag verkligen ha.! Vore perfekt för mig som tränar en del. Ska köpa en så fort jag får en slant över

    SvaraRadera
  5. Vad får du för resultat på visceralt fett? Jag var och mätte men fick inget svar på vad som är normalt. Stod bara 5 där.

    SvaraRadera