lördag 14 januari 2012

Lugn lördag

Vaknade ganska tidigt i morse, drack kaffe och kikade runt på nätet.

Frukosten idag blev 2 kokta ägg med räkor, dill, citron och majonnäs.


Glömde att berätta om gårdagens middag för er, jag hade två kycklingfileér som jag inte visste vad jag skulle göra med så jag slängde ihop nått och det blev gott :)

Kycklingfilé med mozzarellaost, jalapenos, grädde, creme fraiché och sambal oleak.

Gjorde en smaskig sallad till med fetaost, smarr!
Lunchen idag blev de sista 2 pannbiffarna med coleslaw, vet som vanligt inte än vad jag ska laga till middag.
Och det gör inget för jag ska först gå en pw :)

Sen kommer kvällen att se ut ungefär såhär:
Hur spenderar ni er lördag?

P.S Var med och tävla nedan så kan du vinna Katrins bok!
(jag betalar självklart frakten!)


12 kommentarer:

  1. Åh, va gott det såg ut! :)

    SvaraRadera
  2. Såg riktigt gott ut med äggen du gjort, måste ta och prova det någon morgon till frukost.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och det är så enkelt, och kul att variera äggen lite :)

      Radera
  3. Jättegod mat som vanligt! Här har vi dragit sladdar och rivit tapeter hela dagen o inget bra är det på tv i kväll. En rätt tråkig dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Jag hyrde 3 filmer bara för att utbudet var så kasst ikväll. Kram

      Radera
  4. Tack :) Vad gott det där såg ut

    SvaraRadera
  5. Skulle kommenterat igår kväll men paddan ville inte!=)) Jag spenderade 10 timmar på jobbet igår, festade loss på ett hekto nötter när jag kom hem halv tio, haha!

    SvaraRadera
  6. Va gott det såg ut, det där ska jag nog laga till middag ikväll!
    Steker du kycklingen innan eller lagas allt i ugnen?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag försteker kycklingen så att den behåller sin köttsaft. Sen lägger jag allt i en form och sen in i ugnen :)

      Radera