lördag 21 januari 2012

Lördag! :)

Gårdagens middag blev hemlagade hamburgare med hemlagad dressing, ost, jalapenos och sallad.
Mums!
Sen såg jag en film som jag trodde att skulle vara bättre än vad den var, I huvudet på en seriemördare.
Den handlar om en av USA:s värsta seriemördare, John Wayne Gacy.

Såg även den här för ett tag sedan, och den var helt okej!

Nu sippar jag kaffe och läser bloggar, ska snart byta om till träningskläder och få dagens motion avbockad :)

Sen ska jag hämta lillasyster, får se vad som händer sen.
Vi har inte planerat något alls!

Ha en skön lördag alla rara!

5 kommentarer:

  1. hej även om jag oxå följer lchf så skulle jag inte äta efter din kost,du äter inte tillräckligt bra o tror det bara går ut på att käka ägg hela dagen,ingen bra förebild.det finns mycket annat att äta o din kropp behöver det,variera lite mer för ditt bästa.mvh laura

    SvaraRadera
  2. Kära Laura, om du hade läst min blogg ett tag så hade du vetat vad jag äter och hur varierat jag äter.
    Om jag väljer att köra en ägg-deff några dagar och äta mer rena proteiner och fett så är det mitt val.
    Jag har ätit lchf så pass länge så att jag vet hur min kropp fungerar.
    Tro mig, jag är djupt insatt i vad man ska äta och jag vet att lchf inte går ut på att äta ägg :)

    Tack för din omtanke men som sagt; LÄS lite längre tillbaks i min blogg så får du se vad jag äter/ätit.

    SvaraRadera
  3. ok vad skönt att höra.jag vill gärna veta hur mycket du har gått ner och om du var kraftigt överviktig när du började med lchf?jag behöver gå ner sådär 40 kg och vad är dina bästa tips?mvh laura

    SvaraRadera
  4. Jag hänvisar till bloggen, kika runt!

    SvaraRadera