lördag 7 januari 2012

Lördag och köksjobb på agendan!

Har en hel del att pyssla med i köket idag, när man gör libanesiskt så görs det mesta från grunden.
Marinaden till kycklingen, auberginen ska i ugnen innan den tillreds, yoghurten ska rinna av ett par timmar innan den rörs ihop med resten.
Om ni vill kan jag slänga in mina favorit recept senare?

Som ni hör så ska jag spendera lite tid i köket idag, hade tänkt hinna med en pw idag med, men min kropp känns lite smått seg efter den här veckan så jag får se hur det blir med den saken.

Ska strax mixa ihop en smoothie, finns ingen bättre frulle :)

Vad har ni för mysiga planer för denna lördag?

Kram

2 kommentarer:

  1. Ja du får gärna lägga upp recepten sen!:) Vi ska ha filmkväll här, ska bara slappa hela helgen!:) Tacos bli kvällens mat här!

    SvaraRadera
  2. Idag så händer det inte så mycket, lite jobb hemifrån bara men annars bara lugn och ro. Lycka till på jobbet!

    Har börjat om med en ny blogg och finns inte längre på smalajessica.wordpress.com utan på jessicamolsen.blogspot.com

    Peppkramar

    SvaraRadera