fredag 6 januari 2012

Friday sweet friday!

Fredagar är verkligen mysiga oavsett om man är ledig, jobbar eller pluggar :)

Frukosten idag blev 2 stekta ägg med några ostskivor och lite paprika.
Har sedan hunnit med att köra syster till stan och storhandlat :)

I morgon kommer det middagsgäster och jag tänkte laga meze, älskar libanesiskt!
Hoppas att dom som kommer uppskattar det lika mycket :)

Lunchen idag blir nog köttbullar med gräddsås från igår, sen ska jag klämma in en powerwalk också har jag tänkt.

Vad gör ni en helt vanlig fredag?

2 kommentarer:

  1. Duktiga du!=)

    Idag har jag tränat 1 timme med min syster, å ikväll blir det lite jobb.

    Ha en bra kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Svar: Tack! Ja eller hur, uppskattar verkligen detta minus, da jag gatt och trott att det skulle bli ett plus! kram

    SvaraRadera