tisdag 17 januari 2012

En äggig dag!

Frukost: 1 kokt ägg och ett fröknäcke med skinka
Lunch: 1 kokt ägg
Middag: Äggröra & chorizokorv med ost


Mycket ägg idag, dock endast pga att det är snabblagat och snabb-ätet :)

Har suttit non-stop vid datorn idag med den här (massor med fula ord)  programhanteringen...
Jag gillar det verkligen inte, men kursen är ett måste för resten av utbildningen :(

Har mailat och gnällt lite till min lärare och förklarat att jag har jättesvårt att plugga ett ämne som jag inte kan något alls om (helt själv!).
Jag tror att det skulle vara tusen gånger lättare att klara av och förstå allt i ett klassrum med en lärare framför sig som man kan fråga om man behöver hjälp.

Plus att jag har mensvärk, huvudvärk och kommer inte att varken hinna eller orka gå min pw idag.
Idag är en "sån" dag, en sur dag...

Ska sluta sura nu, jag lovar!
Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigare så att jag får sova 8 timmar och ändå komma upp i tid för att fortsätta tragglandet ;)

Må gott alla rara underbara!

8 kommentarer:

  1. Vilken tur att det finns ägg när man har bråttom! Det är både snabbt o gott o nyttigt!

    SvaraRadera
  2. Man måste få ha sånna dagar men imorgon är en ny dag och jag hoppas du är piggare o mår bättre då :) Styrkekram

    SvaraRadera
  3. Man får ha skitdagar! Så man uppskattar de bra dagarna!;) Hoppas denna dagen blir bättre! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas också det :) ska ta en prommis INNAN jag sätter mig med allt plugg :)

      Radera
  4. Sådana dagar känner vi alla igen :)

    Ja kör pw innan plugget så öppnar du dina sinnen bättre!
    och så behöver du inte känna stress att du ska hinna med det sen...

    Igår körde jag ett helkul danspass igen, jag älskar det! Man släpper loss och kör slut på hela kroppen och knoppen :)

    Kram på dig och hoppas dagen blir bättre idag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen :)
      Roligt med danspass!
      Kramar!

      Radera