torsdag 12 januari 2012

Dagen...

Har gått trööögt, sitter fortfarande med massor med plugg och uppgifter...
Det är 1 månad heltid programhantering och det är inte en favorit som tidigare nämnt.
Men det är bara att ta sig igenom, jag lär behöva det i framtiden.

Frukosten idag blev 1 stekt ägg, lite skinka, 1/2 avokado och lite paprika.
Höll mig mätt länge på den tallriken, så lunchen blev simpel.
2 fröknäcken med skinka och paprika och en mugg kaffe.

Har som vanligt ingen aning om vad jag ska laga till middag men det brukar lösa sig.
Har som sagt plugg kvar och sen tänkte jag gå en pw.

Vad lagar ni för gott till middag idag? tips kanske :)

Kramar

1 kommentar:

  1. Tack så hemskt mycket för awarden! JAg ska snart ta tag i den. Det är lite mycket just nu bara;)

    Kram

    SvaraRadera