onsdag 4 januari 2012

Bonaqua Buzzning!

Har deltagit i en kampanj med Buzzador och Bonaqua Silvers nya smak rabarber/jordgubb.
Måste säga att jag trodde att den skulle vara lite söt och sliskig eftersom bonaqua brukar använda fruktjuice i sitt vatten.
Men den här var supergod!

Frisk smak, fräsch och absolut inte alls söt!

Jag fick 12 flaskor vatten hemskickade, och jag har delat ut till vänner och haft en provsmakning.
Vattnet får bra betyg och stort plus för att det inte var för sött!

Vill du också få chansen att pröva roliga produkter helt Gratis?
Gå in på :
http://www.buzzador.com/


 

1 kommentar:

  1. Vad lustigt jag hitta den härom veckan när jag var på matiné med brorsbarnen, har så dålig koll på bonaquas vatten så visste inte det va en nyhet men oj vad den faktiskt var god!!

    Fast just nu blir det inget cola zero eller mineralvatten, försöker undvika kolsyra. Lite trist men känns lättare dricka mer utan kolsyra. Inne på dag 4 utan att ha fuskat, hurra ;-) Det går ju rätt bra äta lchq. Tack för all support, kram

    SvaraRadera