onsdag 11 januari 2012

Ännu en dag...

Hjulet rullar på...inte hänt så mycket alls idag...
Steg upp vid 09-tiden, druckit kaffe, ätit massa ägg och pluggat.

Det här med programhantering är inte ett av mina största intressen har jag märkt, men det är väldigt bra att kunna.
I en hel månad ska jag traggla mig igenom en bok "for dummies", det första kapitlet förklarar steg för steg hur man söker information på internet, hur man använder e-post, hur man stänger ett fönster, osv...

Det var ju lätt tyckte jag, tills jag kom till kapitlet word 2007 office paketet.
NU ska jag lära mig Allt om sidbrytningar, olika linjaler...sånt som jag aldrig tidigare har behövt kunna.
Som jag tidigare sagt är det så skönt att ha den här kursen endast i en månad (heltid).
Annars skulle min sega hjärna inte fixa detta...

Nej jag ska inte gnälla, jag har valt det själv och sen när jag kan allt så kommer jag säkert att skratta åt mina "problem" som jag tycker att jag har nu.

Har även hunnit med att baka lite bröd idag, kommer inte att ge er receptet då konsistensen påminde för mycket om sockerkaka...blähh.

Sitter nu och försöker hitta inspiration till dagens middag, men det finns inget jag är sugen på alls.
Åt lax från igår till lunch idag, det var gott.

Jag återkommer med dagens middag när jag kommit på något skoj :)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar