måndag 5 december 2011

Tusen Tack för alla grattisar!

Nu sitter jag bänkad framför tv:n med tända ljus, trevligt sällskap och nyöppnad champagne.
Kan inte klaga på så mycket alls :)
Lite presenter, fick inte med den sista klänningen för bilderna gjorde den inte rättvisa.

Skor....vad annars ;)

"gammel-rosa" klänning, riktigt fin på.

Skön klänning, passar bra med kofta på nu när det är vintertid
Örhängen, tyckte dom var riktigt fina!
Just det! maten idag:
Frukost: smoothie på hallon/blåbär, turkisk yoghurt, grädde och lite vatten.
Lunch: (på stan) Kyckling i röd curry
Middag: nästan pinsamt men jag varken ville eller orkade gå på restaurang, så det blev en smoothie och några frökex.

NU ska jag sippa på mitt glas champagne och njuta av de sista timmarna på Min dag :)

5 kommentarer:

  1. GRATTIS GUMMAN!!!!! Vilka fantastiska grejer!! KRAM! <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Lite-halvsent-påkvällen-grattis :)
    Hoppas du har haft en härlig dag/kväll!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina presenter!=) Du fick en lyckad födelsedag minsann! Här får du ett grattis till av mig: GRATTIIIS!=))

    SvaraRadera