torsdag 1 december 2011

trött...

Så då lyser stakarna igen :)
Jag är helt slut, har handlat lite, håller på och tvättar, har smörjt min axel med voltaren och tagit en värktablett.
Vet inte vad det är, men i våras hade jag massor med problem med samma axel och jag sprang på akupunktur osv.
Har inte haft det minsta problem sen dess, men NU nu när jag börjat powerwalka lite mer seriöst då är värken tillbaks :(

Och jag bör nämna att jag hatar att springa till läkare och "ta upp" deras tid på något som inte är akut, men samtidigt så är man ju lite dum som Inte går till läkare medans det fortfarande är lindrigt.

Jaja, lunchen idag blev en liten bit lasagne, middagen kommer att bli fläskkotletter utan ben.
Har verkligen ingen aning om hur jag ska göra dom, men det brukar lösa sig :)

Vad ska ni äta för gott ikväll?

3 kommentarer:

  1. Du har nog rätt, gå tidigt ist för att låta det gå för länge! Inte kul att ha ont...jag vred knät på nåt vis på bodycombaten i tisdags å har haft ont sen dess...det SUGER! Men jag kände inte ett skit på spinningen...tur det!:))

    Benfri kotlett är smaskigt, är den hel så kan du ju köra den i ugnen. Annars är det ju alltid gott att steka dem i smör med salt å peppar bara...sluurrp!:))

    SvaraRadera
  2. Ja det är ju så... får se om det blir bättre annars får jag gå.
    Det var skivor jag hade, testar med ugn, sås och grönsaker. Recept kommer om det blir gott :) Kram

    SvaraRadera
  3. Klart du ska gå till läkaren... annars kanske det blir akut. :-(
    Jag åt hamburgare idag med LCHF-hamburgerbröd. Gott, enkelt och snabblagat. :-)

    SvaraRadera