torsdag 8 december 2011

Städar och lyssnar på svenska hits från typ 80-talet...

Och det funkar helt okej :)
Det har varit storstädning idag, ni vet sån där jobbig och tråkig städning som tar flera timmar...
Köksfläkten fick pris för vidrigaste stället att städa idag fy tusan vad det är fett! bläähhh...

Men nu är det mesta över, och jag har lyckats inventera kylen och torrförrådet för att se vad jag behöver köpa till festen på lördag.
I morgon ska jag laga den maten som kan stå ett dygn i kylen och förbereda resten så gott jag kan.

Jag har även fixat all musik, det blev en salig blandning så att alla blir nöjda :)

Just det maten idag, det blev 2 kokta ägg till frulle och en skål med thaikyckling i rödcurry till lunch.
Får se vad det blir till middag, kanske mer ägg :)

2 kommentarer:

  1. Slit inte ut dig nu så du är helt slut på lördag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Nejdå jag ska vara pigg på lördag :) Kram

    SvaraRadera