tisdag 27 december 2011

Softar dag!

Lugn och skön dag, åt 2 stekta ägg och 2 små fröknäcken till frulle.
Har varit och veckohandlat också, måste laga en ny sats med knäcke, dom går åt kan jag säga.

Lunchen har glömts bort så det blir nog en sen middag istället, antingen kyckling eller en biff.

Ska gå på bio ikväll och se den nya filmen "New years eve", det är sjukt mycket kändisar i den så jag hoppas att den är lika bra som den verkar vara!
Tar med några mandlar och en flaska mineralvatten så att jag inte faller för frestelsen att trycka i mig popcorn ;)

Sen ska jag möta upp yngsta systern som kommer ikväll, hon ska sova över här och så ska vi gå på stan och kika i morgon!
Ska bli supermysigt!

Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Nu blev jag sugen på fröknäcke...måste nog baka lite sånt snart.:) Hur var filmen?

    SvaraRadera
  2. Den filmen ska jag se imorgon. Hpppas den e så bra som den verkar :)

    SvaraRadera