tisdag 13 december 2011

Smörbristen har nått Åland också...

Smörbrist även på Åland, börjar bli smått imponerad då jag inte tror att det endast handlar om att hela ön gör så mycket pepparkakor ;)
Sen att folk (i kommentarerna) påstår att lchf är en "modediet"...orkar knappt kommentera detta men den människan som äter LCHF för att det är "inne" att göra det har större problem med sig själv.

Jag äter lchf endast för att jag mår så jäkla bra, inget fisade, inga sockerdippar, ingen matkoma, vågen tickar ner, piggare m.m...ska jag fortsätta?

HÄR kan ni läsa om Ålands smörbrist, men undvik dom korkade kommentarerna längst ner ;)

Ha en skön kväll!

7 kommentarer:

  1. haha precis men finns det verkligen någon som äter lchf bara för att det är inne? tror de som börjat är ganska "fast" för att man mår så bra utav det :)

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det tröttsamt det där med modediet. :s En del på mitt jobb undrar om jag fortfarande äter "så där". Jag äter det av samma anledning som du.

    SvaraRadera
  3. Jag har samma problem. Det går inte att ha med sig en matlåda till jobbet som innehållet god mat med mastig sås utan att folk ska kommentera och ha åsikter. LCHF är det som fungerar för mig, och jag har aldrig mått bättre :D

    SvaraRadera
  4. Javisst, jag är så trött på att höra det kallas "mode"...

    SvaraRadera
  5. Möts sällan av kommentarer om hur jag äter...jag kanske har haft tur?=)) LCHF for life liksom! Kram

    SvaraRadera
  6. Åsa du har nog haft tur, jag har fått försvara den mest naturliga maten för mååånga olika :)
    Men det gör jag så gärna :) det kommer en dag som jag kan säga: Told you :)

    SvaraRadera
  7. Jag äter också LCHF för att må bra. Är lite trött på ordet modediet när det gäller LCHF, det är väl helt tvärt om. Vad åt vi innan mjölet och sockret kom till oss tror folk?
    Jag tror och hoppas att jag kommer att äta LCHF hela livet.

    SvaraRadera