onsdag 21 december 2011

Nu får det räcka....

Har lagat det sista julgodiset idag, och i morgon åker jag hem till ön!

I år blev det:
2 olika sorters fudge
gräddkola med choklad
nougatpraliner med cashewnötter

Och väl hemma på ön så har jag lovat att laga chokladkola (systeryster är galen i den).

Mamma ska fixa strömming tills i morgon så att jag kan fixa en helt underbar inläggning, (mormors recept of course) först gravas strömmingen och sedan rör man ner den i en god röra.

Köttbullar ska jag också göra, lchf-vänliga så att alla kan äta.
Dessutom så märker jag ingen skillnad längre på "vanliga" eller lchf-bullar...

Jag tror att jag kan lova att vår familj får äta sig mätta i år igen ;) haha...

Frukosten idag: Smoothie (surprise)
Lunchen: 2 pannbiffar och 2 ägg (dålig fantasi javisst)
Middag: ingen aning som vanligt...kanske ägg och något gott till....eller frysmat.

Lovar att försöka slänga in vikten i morgon bitti, och hoppas på ett litet minus iaf...

2 kommentarer:

  1. Första gången jag skulle göra Lchf-köttbullar så var jag övertygad om att det inte gick att göra utan ströbröd. Nu fattar jag iinte överhuvudtaget varför man ens ska ha det i. Går ju hur bra som helst utan...

    SvaraRadera