tisdag 20 december 2011

Mysiga dag!

Har haft en toppendag!
Började med en smaskig smoothie framför nyhetsmorgon, fortsatte sedan dagen med en 80 minuters LPG-massage.
Jag höll på och skratta ihjäl mig när jag stod där iklädd den läckra kroppsstrumpan ;)
Kommer absolut att gå igen för det var otroligt avslappnande och behagligt, somnade när hon körde ryggen :)

Sen iväg och handla ingredienser till glögg-kväll, och har sedan spenderat hela dagen i köket :)
Har lagat (icke lchf) julgodis, fudge och gräddkola med choklad.

Slänger in lite bilder från julbordet på Stallmästaregården igår, supergoda sill/strömmingsinläggningar.

Lååångt bord med kalla rätter

Min förrättstallrik, lax, strömming, sill och ägg med räkröra

Är inte så mycket för det varma men det var väldigt gott.
Lunchen idag blev 2 stekta ägg och 2 köttfärsbiffar, gott och enkelt.
Middag lär det inte bli då det snart kommer gäster :) men ett par ägg hinner jag nog slänga i mig!

Ha en superskön kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar