tisdag 6 december 2011

Mysig dag! :)

Mötte upp päronen och åt en god och fräsch lunch, det blev grillad fläskfilé med gräddsås och grönsaker.
Det var inga problem alls att byta bort den stekta potatisen och fast jag bara begärde extra sallad så fick jag även rostade grönsaker, tummen upp där!

Sen iväg och handla igen, nytt skal till min telefon och lite ljus från lagerhaus.

Dagens middag blev lchf-paj, fyllde den med skinka, peperonikorv, lök, paprika och ost.
Sjukt gott och som tidigare nämnt otroligt lik "vanlig" paj.

Nu i soffan med ett glas te, testar lite nya sorter och nu vart det något sorts "fitness-te".

Dagens lunch

Mmm paaaj...

Teet

Gårdagens champagne-mys

Vad har ni gjort idag? :)

2 kommentarer:

  1. sv: Jaa, det tycker jag absolut du ska göra ;) Jag har inte rest mycket alls, 5 ggr i hela mitt liv, och förra vintern var jag i Thailand och blev förälskad, det finns inget som slår Thailand!! Såg att det finns en resa från sthlm, 2 veckor över jul och nyår för 4500 kr! :)

    SvaraRadera