tisdag 13 december 2011

Mysdag!

Ska gå på en lång och lyxig ansiktsbehandling idag, ska bli så mysigt!
Fick presentkort av goda vänner och jag tror aldrig att jag varit på en 90-minuters ansiktsbehandling förut så jag ska njuta varje minut!
Tack igen för en underbar present!
Dagens frukost kommer att bli en smoothie, har totalt snöat in på det just nu.
Enkelt att svänga ihop, gott och väldigt mättande!

Sen måste jag laga lite mer frökex för dom går åt kan jag lugnt säga.
Dock litar jag inte på att en sats innehåller endast 12 kolhydrater då jag kollade ingredienslistan igår och räknade lite på det.
Jag kom upp i nästan 20 kolhydrater per plåt, inte för att det heller är särskilt mycket men ändå.

Ska även försöka få in en långpromenad idag, det är ju så skönt efteråt :)

Ha en fin lucia idag!

3 kommentarer:

  1. Vad lyxigt med en 90min ansiktsbehandling! :) Vill oxå ha :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Går du ner i vikt trots att du äter frökex och smoothies..? Inte jag../ Anette

    SvaraRadera
  3. Ja sakta men säkert så :) men jag har inte för mycket yoghurt i smoothien.

    SvaraRadera