måndag 12 december 2011

Monday sweet monday!

Sov rätt länge i morse, kan bero på att helgen alltid rubbar sömnen...
Sov så länge i går morse så jag var superpigg i går kväll.
Utvilad är jag iaf :)

Frukosten idag blev smoothie och ett frökex med skinka.
Idag ska jag försöka vara lite produktiv har jag tänkt :)
Har hittat en utbildning som jag är super nyfiken på så jag ska ringa lite samtal och se om jag eventuellt ryms med på vårens start!

Ska även ta en lång prommis på bandet, det behövs!

Vågen var väldigt snäll i morse, inget plus trots festhelg!

Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Håller tummarna för utbildningen!! :D

    SvaraRadera
  2. oh va gott det ser ut :D

    lycka till med studierna något innom frisör eller något helt annat?

    SvaraRadera
  3. Något helt annat! :) lovar att berätta när jag vet lite mer :)

    SvaraRadera