onsdag 14 december 2011

Massage!

Idag har jag varit på 80-minuters bindvävsmassage & lymfflödesmassage.
Det är otroligt hur kroppen är uppbyggd och hur vi funkar med våra kroppar.
Jag fick veta att jag har massor med "överflödig" vätska i kroppen som med hjälp av bindvävsmassage kommer att försvinna.

Det var inte smärtsamt alls som jag hade inbillat mig utan snarare skönt och väldigt avslappnande.
Jag ska snart boka en ny tid och hoppas att jag får igång systemet i kroppen ordentligt, med tanke på att jag försöker äta bra och röra på mig så vill man ju att kroppen ska må bra på alla sätt.

Frukosten idag blev 1 fröknäcke med skinka och 1 kokt ägg.
Lunchen: Chili con carne, med sallad
Middag: hmmm...så långt har jag inte tänkt än...återkommer :)

I morgon är det vägning igen, jag har absolut noll koll på om vågen kommer att visa ner-upp eller samma som sist...
Jag drack ju en del vin i lördags, och har inte rört på mig så mycket den här veckan så vi får se!
Håll era tummar för minus! :)

Kanske ska ta en promenad i kväll.....

Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Svar: Ja just nu är jag i en riktigt bra period, har vunnit fem tävlingar tror jag, den senaste 1,5 manaden ;-) Väntar fortfarande pa ett par vinster.

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det lät med massagen, och spännande det de sa om vattnet!

    SvaraRadera
  3. Ja det där känner jag verkligen igen, att ha "överflödig" vätska i kroppen. Så det hjälpte, kände du skillnad efteråt?

    Vart gick du någonstans jag måste oxå boka in en tid snarast!

    Kram

    SvaraRadera