onsdag 21 december 2011

Kebab a´la lchf :)

Det blev en kebab till middag idag, vart bara så fruktansvärt sugen (jag som typ äter kebab 1 gpng per år!) haha...
Så om jag ska äta kebab så ska den vara god! inget crap...så vad gör Daniela då?
Jo hon googlar ;) stockholms bästa kebab...
Som tur var så låg den inte på andra sidan stan utan i Årsta så det tog inte så lång tid att åka och hämta den.

Kebab med sallad och massor med stark sås, vit sås och aioli.
MUMS!
Det var så sjukt mycket mat att det inte rymdes på tallriken och ändå lämnade jag av det som ligger på tallriken...Prisvärt!

Nu soffan en stund och sen packa för i morgon...lär ju vara lagom seg i morgon bitti när klockan ringer...

Bjuder på en bild från "glögg-myset" igår.
Tårtan till vänster är en "Dulce-tårta" och jag har lagat den flera gånger men Aldrig testat eller smakat :)
Dock går den alltid åt så den är säkert god! haha...

5 kommentarer:

  1. Du måste komma ner till Jönköping nån gång så du får smaka RIKTIG kebabsås!=))

    SvaraRadera
  2. :) Det räcker att jag åker hem till Åland, det finns en gubbe där som har en liten kebab-kiosk och han kokar egen starksås och egen vitlökssås! Har fortfarande inte hittat ett enda ställe som har lika god kebab :)
    Men självklart måste jag testa den i Jönköping när jag kommer dit! ;)

    SvaraRadera
  3. Åsa: var finns det godaste? :-) Något tips?
    Daniela: ser fram emot morgondagens postleverans. :-) Tack!

    SvaraRadera
  4. Hoppas att den kommer fram tills i morgon! :) Kram

    SvaraRadera
  5. Ja du Annica, smaken är ju som baken, men jag tycker personligen att Pizzeria Majstången i Huskvarna har jättegod kebabsås, om jag inte minns fel så har Rhodos i Jkpg god sås också!:) Men som sagt...det som jag gillar kanske inte gillas av nån annan!:))

    Du är välkommen any time Daniela!:)

    SvaraRadera