fredag 2 december 2011

Jag blir lite lätt frustrerad!!

Eller kanske jag ska säga fullkomligt galen!!!
Jag var iväg och skulle köpa 2 st nya julstjärnor på fot, sagt och gjort hittade två i vitt som jag föll för.
Väl hemma satte jag mig för att montera ihop dom, fick ihop den första men magneterna som håller ihop själva stjärnan saknades...
Sånt som kan hända tänkte jag och fortsatte med den andra.
Med den andra kom jag inte ens så långt som med den första, för den gick inte att skruva fast då "gängorna" var trasiga. S U C K !

Och även på den saknades det magneter, så det blir att åka tillbaks med dom och få båda utbytta...dubbel S U C K !

Nåväl nånting positivt var att jag hittade ett gott te som jag nu sitter och smuttar på, citron och ingefära :)
Måste hitta något bra med den här förmiddagen :)

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Ah vad jobbigt när sant händer...man blir ju sa less!

    Svar: Tack sa mycket :) Jag hoppas att vagen visar ett minus till nästa vecka.

    SvaraRadera