fredag 9 december 2011

JAAA! jag är klar nu! :)

Nu har jag handlat ALLT tills i morgon, lagad den mat jag kunde göra idag, "desserten" är klar, pyntat lite här hemma, fyllt kylen så att det även finns "vanlig" mat till gästerna som ska sova över, tömt systembolaget på vin, tvättat allt som fanns att tvätta, fått hem spisbränsle till väggelden och funderat ut vad jag ska ha på mig :) (fast det hinner ju ändras än ;)

Såhär proppad är kylen nu!
Ett stort plus är nog att det är lagom kallt ute så att vinerna och ölen kan bo på balkongen i morrn!
Lite extra reklam för chill outs viner, eftersom det vita var fräscht och hade låg sockerhalt fick det bli det, sen det goda fylliga röda som kommer att passa bra till maten, rosé var knivigt att hitta då det inte direkt är säsong men hittade en gammal favorit.
Black tower finns för dom som kanske inte gillar torrt vitt vin, plus att det är lättdrucket om man inte alls gillar vin :)

Dagens frukost var simpel, en smoothie.
Lunchen blev en hamburgare från igår, ett kokt ägg och lite sallad.
Är fortfarande mätt!

Nu är allt som jag kan göra idag gjort, så nu bänkar jag mig i soffan, wordfeudar lite och väntar på idol!
Middagen får bli som det blir, orkar inte planera så mycket just nu när jag är mätt.

Ha en superskön kväll alla raringar! :)

6 kommentarer:

  1. När ska man komma;) Ser gott ut med allt vin!

    SvaraRadera
  2. Jag vill också komma å dricka vin hos dig!:))

    SvaraRadera
  3. Du kan dyka in vid 18-tiden ;) det blir buffé med massa gott till middag så kom hungrig! :)

    SvaraRadera
  4. Å vilket nice party det verkar bli:)) ha det så kul:)) kram

    SvaraRadera
  5. Snart gör jag nog det, haha! Skulle vara riktigt kul att träffas live!:)

    SvaraRadera