måndag 19 december 2011

Happy happy!

Fick mejl angående en utbildning jag sökt, och jag kom in! :)
Det är en hotell och konferens utbildning och den börjar i januari.
Det ska bli så kul!

Bakar fröknäcke och lyssnar på julmusik, det är ju äntligen lite vitt ute så nu kanske man kan få lite julkänslor :)

Åker hem till ön igen på torsdag, måste hinna laga all mat som jag alltid gör till julen.
Köttbullar, sill och julgodis är "mina" specialiteter.
Mamma fixar resten, helt okej uppdelning av julstöket :)

Ikväll är det julbord, är inte jättemycket för julbord men det är ju alltid mysigt att gå ut och äta.
Finns ju en del man kan äta som tur är, men mycket som man får hålla sig ifrån.
Men inget som jag inte kan stå emot.

Hoppas att ni också börjar få lite julstämning!

4 kommentarer:

  1. Grattis till att du kommit in på utbildningen :)

    SvaraRadera
  2. Grattis Daniela!! Hoppas du får en rolig tid med studierna!=) Kram

    SvaraRadera
  3. Åh så roligt att du kom in, stort grattis!! :D

    SvaraRadera