söndag 4 december 2011

Fröknäcke!

Nu har jag testat att laga eget fröknäcke, hittade receptet på den HÄR bloggen!
Tyckte att det blev riktigt gott, dock så blev halva plåten bränd...så nu har jag en ny sats i ugnen :)
Lade till 1 ägg i smeten också, vill kolla om det håller ihop lite mer.
Återkommer senare och berättar om det blev någon skillnad på första och andra satsen.

Riktigt saltigt och gott med smör och skinka på :) Mums!


Dagens frulle blev, makrill, kokta ägg med räkor och majjo och ett stort glas te med kokosfett.

Nu ska jag fortsätta softa och vänta in min födelsedag som är i morgon...det stämmer som folk säger att man slutar se fram emot sina födelsedagar ju äldre man blir :) haha...

Ha en fin andra advent alla!

6 kommentarer:

  1. Hej. Kul att höra att du tycker om mitt fröknäcke :)

    SvaraRadera
  2. Ja det var kanongott! :) tusen tack!

    SvaraRadera
  3. hur smaka det?! :D spännande juu!!

    SvaraRadera
  4. Fröknäcke är supergott! Jag gör inte riktigt så som det här receptet, finns väl många som cirkulerar på nätet.=)) Men goda blir dom!

    SvaraRadera
  5. GRATTIS I EFTERSKOTT!!! :)

    Och din frukost ser ju skitsmarrig ut :D

    SvaraRadera