tisdag 6 december 2011

Fick ett ryck!

Och slängde ihop en lchf-pizza, det var ett tag sen.
Så då var lunchen fixad tills i morgon plus att frysen är fylld med schysst "snabb-mat" :)
Bjuder även på en bild på mig själv, här hade jag gått ner ca.10 kg och var så nöjd, sen kom sommaren och jag gick upp 12 kg :(
Men det är inget att gråta över, 3,5 kg är borta nu och jag kämpar vidare, den här gången med mindre portioner och väldigt små avsteg.

Föressten, vad skulle NI läsare vilja läsa mer om?
Tycker det är så svårt att veta vad som är intressant, och fick så få svar sist så jag frågar igen.
Kram på er!

9 kommentarer:

  1. oh va gott kanske dags att köra pizza snart här också tror jag minsann :)

    härligt du är så duktig och skönt att du har hamnat på rätt bana igen :)

    jag har också jätte svårt att veta vad folk vill läsa har ställt den frågan många gånger men inte fått något vettigt svar, så jag vet inte heller :/

    Svar: haha ja den gör ju det som tur är. Ska se till att klara detta nu. Får ta en dag i taget så kanske jag kommer någon vart :)

    SvaraRadera
  2. Mmmm vad gott det ser ut! Och vad snygg du är! Du är snart där igen :)

    SvaraRadera
  3. Pizza är ju gott, har provat lite olika LCHF-varianter och tycker det är kul att man kan fortsätta äta pizza... på ett nyttigare sätt.
    Jag läser gärna om vad du äter, hur det går för dig med vikten och recept.

    SvaraRadera
  4. Gör listan jag ska göra du med!! Det vill vi se:)

    SvaraRadera
  5. Jag tycker att det är kul/intressant/givande att läsa om vad folk äter, hur de tränar m m, men det som lockar mest är tankarna runtomkring viktnedgången! Vad har du för mål? Hur vill du se ut? Vilka är dina svaga sidor? Vad är svårast att motstå? Hur känns det efter ett "misslyckat" snedsteg? Hur belönar du dig? Hur tar du dig förbi svackor?
    Det är frågor som jag själv brottas med...
    Ps: jag är dålig på att kommentera, men följer din blogg varje dag och länkar även till dig från min blogg ;-)

    SvaraRadera
  6. Skulle gärna avstå shoppa också till jag va smalare, men jag har knappt några vinterkläder i nuvarande storleken! Så knas ;-) Vilket ilandsbekymmer va?? hehe :D
    Får hoppas på en mild vinter... Har dock inte sett så mycket ute i butik som jag verkligen vill ha heller, har du samma problem?

    SvaraRadera
  7. Åse: Tack för bra idéer! och kul att du gillar min blogg :)

    Helen: Ja det är sant, inte så mycket som lockar faktist :/

    SvaraRadera
  8. Läser gärna matplaneringar, och recept på allt!! Och hur du tänker kring mat och vikt. Gärna nån bild på maten. Lycka till!

    SvaraRadera
  9. Ah maste ocksa göra pizza snart igen, sa gott ju!

    SvaraRadera