fredag 23 december 2011

Det rullar på!

Idag började jag dagen med att åka och handla, eftersom jag kom på att jag skulle göra en laxcheesecake i morse :)
Inte för att jag själv kommer att röra den, men jag vet att den kommer att uppskattas av övriga här hemma :)

Drack nyss en smoothie (sen frukost) och ska snart ta en kopp kaffe.
Sen måste jag gå en promenad så att jag kan unna mig ett par glas vin framför bingolotto i kväll.
Ska även hinna fixa köttbullarna idag, det är det sista som fattas på julbordet just nu.
Känns som om jag har läget under kontroll och som om det kommer att bli en kanonjul!

Har ni fixat allt inför julen?

Kram

3 kommentarer:

  1. Här är det full rulle med julgodis och snart ska jag hämta skinkan som jag beställt och sen ska den in ett par timmar i ugnen. Far se hur den blir. Ah packa paket maste jag göra ocksa ;-)

    Svar: Ja visst är det tur :) God jul till dig med Daniela! :)

    SvaraRadera
  2. Har några klappar kvar att slå in och ska rulla köttbullar imorgon fm.
    Maken jobbar fm så vi äter ett litet julbord när han kommer hem - sonen har ju fortfarande vattenkoppor så vi blir nog hemma hela dagen!
    GOD JUL!

    SvaraRadera
  3. Vad är en laxcheesecake? God Jul till dig med!! Hoppas du får en härlig helg med familjen :)

    SvaraRadera