fredag 2 december 2011

Bra dag till slut!

Åkte iväg och skulle byta stakarna, och det var inget fel på dom.
Dock stod det ingenstans i beskrivningen att magneterna satt fast UNDER skärmen.
Tydligen så var jag inte den enda som kommit in som "iqfiskmås" och inte förstått något, försäljaren var supertrevlig och visade hur jag skulle få dom på grej och jag åkte hem glad och nöjd :)
Frukosten blev en supersmarrig smoothie, fick ett bra tips av en av tjejerna i lchf-gruppen och tro det eller ej, men avokado är gott blandat med hallon!


Jag tog 1/2 avokado, lite mindre än 1 dl frysta hallon, 2 msk yoghurt, 1/2 dl grädde och en skvätt vatten, sen är det bara att mixa och dricka!
Nästa gång tror jag att jag ska ha i lite linfrön för magen :)

Har nyss ätit en väldigt sen lunch, lax med dillmajjo, gott!

Nu ska jag ta en powerwalk så att jag utan dåligt samvete kan ta ett glas vin ikväll!

Ha en skön kväll alla!

7 kommentarer:

  1. Snygga julstakar.
    Jag funderar på att göra smoothee i helgen, har dock ingen avokado hemma så jag får testa det en annan gång.

    SvaraRadera
  2. ser fan gott ut! måste testa!! TACK fina du och tack för ditt stöd under min resa!!! <3

    SvaraRadera
  3. Avokado i smoothie, det var nytt, det måste jag testa! Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  4. Frukosten verkar smarrig, det kanske man skulle prova. Jag kör troget med ägg i olika varianter annars.

    Du är väldigt duktig med både mat o träning.

    SvaraRadera
  5. Ska absolut testa med avokado nagon dag! Är ju riktigt inne pa smoothies nu ;-)

    SvaraRadera
  6. Jag är också väldigt inne på smoothies, gröna smoothies ska det vara! Jag blandar i valfria gröna bladgrönsaker tillsammans med avocado, ibland bär, kokosmjölk eller vatten, ingefära, jag tar vad som finns hemma. Gröna bladgrönsaker fungerar jättebra i smoothies.

    SvaraRadera