tisdag 13 december 2011

Baby!

Jag är len som en baby i hela ansiktet, superduper mjuk!
I 90 minuter har jag blivit plågad, masserad och fått brynplockning m.m.
Mitt ansikte har inte varit så här rent på lääänge :)

Köpte även ett superbra serum som ska lugna min känsliga hy och bygga upp motståndskraften.
Frukosten blev som nämnt en smoothie, sen tog jag med ett kokt ägg i väskan som "mellis" och det var en jäkla tur för jag var skithungrig när vi var klara.

Nu hemma och har ätit en liten bit lax med sås, middagen har jag inte funderat på än så det blir vad det blir :)

Måste även tipsa om min favoritbutik att strosa runt i, Cajsa Warg.
Massor med fina varor tyvärr lite höga priser.
HÄR kan ni läsa mer om butiken.

2 kommentarer:

  1. oh va härligt känns som om jag skulle behöva något liknande ;P min hy gillar inte alls vintern :(

    ska genast gå in och kolla sidan ser riktigt mysigt ut iaf :)

    SvaraRadera
  2. Åh så härligt det lät! Va kul att du tyckte om presenten :)

    Kram

    SvaraRadera