fredag 2 december 2011

Älska Gratisupplevelser!

Den som precis som jag älskar att gå på roliga event och testa på nya saker, Helt GRATIS!
Måste bli medlem på Spot and Tell.

Jag har fått en inbjudan av Spot and Tell att gå på brunch med Chill Out , vi kommer att testa deras viner och äta en god brunch.
Vi kommer att befinna oss på Restaurang Gotland här i stockholm.

Jag tror att det kommer bli supermysigt!





Sa jag att det är GRATIS? :)

P.S Det här är min Andra inbjudan till ett kul event, det förra kunde jag tyvärr inte gå på eftersom jag var på konsert i måndags, men fick snabbt en ny chans och tog den! :)

2 kommentarer:

  1. Underbart bra med gratis saker, kan man lägga pengarna på annat ;-) Fick också inbjudan till chillouten, lite långt bort för mig annars hade det varit kul att ses och prata sockermissbruk & annat :D Hoppas du får supertrevligt!!

    Tack, kul du tycker vi har mysigt försöker så gott man kan! Och jo jag känner att jag är på gång att få kontroll över mig själv!

    SvaraRadera