torsdag 24 november 2011

Veckans Vikt

Torsdags vägning dårå: -0,5 kg...det går sååå långsamt...

Det kommer ju att ta en evighet om det bara ska minska ett halvt kilo i veckan, jag minskar Mer i vikt om jag inte tränar, men samtidigt vill jag inte ha massor med lös hud så jag fortsätter träna och hoppas att det ska gå ner mer snart.
Får försöka dra ner på mejeriprodukter, dock har jag alltid lite mjölk i mitt kaffe eftersom jag inte gillar grädde i kaffet.
Men det är så lite så det borde inte spela någon roll.

Just det, på tal om motion så gick/joggade jag 6 km igår, jobbigt med så skönt efteråt.
Ska försöka vara duktig idag och ta en liknande tur!

So long!

8 kommentarer:

  1. Jättebra Daniela! Det är iaf ett minus, jätteklyschigt men sant!:)) Å jag resonerar som du, får hellre ta lite längre tid, huden måste få en chans att hänga med å träning är bra på många andra sätt för kroppen!:) kram

    SvaraRadera
  2. Ja jag får se det så :) fast man vill ha allt på en gång, fast hud och tappa 2 kg i veckan ;) haha.

    SvaraRadera
  3. Sluta väg dig! Det är ju så tråkigt när vågen står still men så blir det ju. Jag har stått still i 1 månad nu men känns på kläderna och syns i spegeln. / Lisa

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat! :D Många bäckar små heter det ju, var stolt! :D

    SvaraRadera
  5. Så tråkigt med små resultat när man vet att man lätt kan gå ner 4 kg på en vecka med LCHF, men ett minus är alltid ett minus och det är ju ett plus! :)

    SvaraRadera
  6. Jenny: Ja man får väl se det så :)
    Katarina: Ja det är just det... men med mens och träning den här veckan så kanske det lossnar mer nästa vecka (förhoppningsvis!) :)

    SvaraRadera
  7. Ja, visst är det äckligt med grädde i kaffe, så beskt!! Bra jobbat, 6 km, impressed;) Kämpa på!! Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Ett halvkilo är bra i alla fall ju :) Fortsätt sa! Fast det är klart att man gärna vill att det ska ga sa fort som möjligt ;-)

    SvaraRadera