tisdag 8 november 2011

värken from hell!

Har den sjukaste mensvärk jag nånsin haft tror jag...så illa att jag går på receptbelagda panodil comp :(
Testade först med att ta 2*2 panodil zapp men det var ju nästan löjligt, hjälpte inte det minsta.
Och det är väl för att jag är bortskämd med att aldrig ha mensvärk som det känns extra jobbigt när den kommer...

Nog om det, det går väl över om ett par dar...

Idag hittade jag ekologiskt jordnötssmör, fnular lite på vad jag ska hitta på med den... gillar ju inte kombon kyckling/jordnötssmör som alla tipsar om...hmm...fnular vidare...

Dagens första mål blev en liten bit lchf-lasagne vid 13-tiden...är fortfarande mätt och har noll inspiration till middagen...har allt möjligt hemma men är inte sugen på nånting...
Kanske bra med lite värk...tappar matsuget och dricker mycket vatten för att medicinen smakar urk! kanske minus på vågen när mensen är över ;)

Vad ska ni äta idag? några roliga rätter?

Det var det här jordnötssmöret jag hittade, med 99,3% jordnötter och lite havssalt.
Ha en bra kväll alla!

1 kommentar:

  1. Usch vad trist med mensvärk! Jag har det ganska så ofta nu när jag inte käkar p-piller längre...hoppas att du mår bättre nu:))
    Jag gillar inte heller kyckling med jordnötssås något vidare. Blir alldeles för mäktigt för min smak:))

    SvaraRadera