torsdag 24 november 2011

Tipselitips!

Vaknade av mig själv idag, sovit 8 timmar och är utvilad...

Vill tipsa om en bra kräm som jag använder när jag får träningsvärk eller är spänd i axlarna, den heter Aloe heat lotion och som namnet så värmer den lite.
Det är nån blandning av liniment och aloe vera.
Vet inte om man kan köpa dom på nätet, jag har haft "home-partyn" med återförsäljare här i stockholm.
Älskar även deras Aloe Propolis kräm, det är en riktigt fet kräm som går snabbt in i huden och gör en otroligt len.
Används flitigt av frisörer och andra yrken där man tvättar händerna ofta, eftersom den skyddar händerna.
Det är också den första krämen som jag har köpt som INTE har vatter som första ingrediens på innehållsförteckningen.


Eftersom jag inte gör någon reklam åt något företag utan jag bara tipsar om mina egna erfarenheter, så har jag ingen länk.
Men jag har telefonnummer till en väldigt trevlig tjej som håller såna här "partyn" om någon skulle vara intresserade.

Nu ska jag ta en mugg kaffe och mysa ner mig i soffan och glo på nyhetsmorgon.
Ha en bra dag alla!

4 kommentarer:

  1. Den använder jag också när jag är öm i musklerna å har träningsvärk!:) Kan verkligen rekommendera den jag med!

    SvaraRadera
  2. Ja den är sjukt bra! Jag brukar inte köpa massor med krämer och "mirakel" saker ;) men dom här två är grymma :) (måste ha ett nytt party här hemma snart tror jag :)

    SvaraRadera
  3. Då kommer jag!:))) Liiiite långt kanske...haha!

    SvaraRadera
  4. Jo men det skulle vara kul! Vi kan "passa in det" så bra så att du kan ta en stockholmshelg med nån kompis och komma på ett party! :) Kanon idé tycker jag!

    SvaraRadera