tisdag 15 november 2011

Sol och celsius!

Testade den sista burken cesius med smak av mango/persika (utan kolsyra) och det fick högst betyg av dom jag smakat, den var till och med riktigt god.

Idag var det så härligt väder så jag klädde mig varmt och tog en powerwalk ute istället för inne på bandet.
Det finns ett berg där dom byggt en trappa upp (som är rätt så många trappsteg) och där kan jag säga att det tar på för en tjockis med noll kondition...inte direkt lika bekvämt som att trampa fram på löpbandet ;)
Men skön känsla att både få frisk luft och en riktig intervall prommis!

Frukosten innan promenaden var två kokta ägg, så det är nog snart dags för lunch tror jag, får se vad jag hittar i kylen...

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Ja det är en jätte bra och lååång trappa och man flåsar rätt bra när man kommer upp på sista trappsteget.

    Visst är det skönt att komma ut och ta raska promenader. Det blir två flugor i en smäll, både frisk luft och träning! Kan det bli bättre :)

    Säg bara till så hänger jag på nästa gång! :)

    Känns att du är på "G" igen, kul :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja fy tusan! haha...men den är effektiv :D Ja vi absolut gå ut och flåsa ihop nån dag! :) Kramar

    SvaraRadera