måndag 14 november 2011

Snart är det ju jul!

När ska man slänga upp ljusstakarna?! jag är lite sugen på att få upp dom nu eftersom det är så trist och mörkt ute...

Frukosten idag blev 2 bitar av pizzan jag gjorde i lördags, mättande och inte för tungt.
Ska vänta en stund och sen gå en powerwalk på bandet, ska testa celsius med cola smak idag tror jag.
Har man köpt hem skiten så får man väl dricka upp den oavsett om den nu ger mer energi eller inte :)

Frukost/lunch

Gårdagens middag, ser lite tråkigt ut men jag hade sallad till :)

Ha en bra måndag alla rara!

5 kommentarer:

  1. Mm nu blev jag hungrig! Snart lunchdags!

    Svar: Tack! Haller tummarna för dig med! Ja, nu har jag gatt hemma i tre manader, sa sakta börjar det bli trakigt. Dessutom blir jag galen pa att ha sa mycket tid till att shoppa, men inte tillräckligt med pengar för att faktiskt shoppa loss ;-) :P

    kram!

    SvaraRadera
  2. Haha ja men så är det ju! :) Vi får hålla tummarna för varann! :) Kram

    SvaraRadera
  3. Ljusstakar å stjärnor slänger jag upp till första advent, det blir så himla mysigt i fönsterna när de är tända.:)

    Man kan ju tro att du är smålänning, haha, jag drog också i mig mina celsius fast de inte var så jättegoda.:)) Men har man köpt dom så...de är ju inte superbilliga heller.

    Kram

    SvaraRadera
  4. haha smålänning ålänning same same ;) här slängs inga nått inga :d Kram

    SvaraRadera
  5. Tack för dina kommentarer, glömt och svara =)

    Jag gillar celcius, bara längtar tills löning så jag kan få köpa hem ett storpack =)
    Så fuskigt för dom som har det i sina mataffärer, i min håla finns dom inte än =(

    SvaraRadera