lördag 12 november 2011

Skön lördag med soffhäng!

Frukosten blev korv och ost plus ett ägg, gott och mättande.
Lunchen blev ta vad som finns hemma, hade en ask lövbiff hemma som jag behövde göra något av så jag hittade på ett nytt recept som faktist blev smarrigt!

Lövbiffsroulader med pepparrotsost, lök och vanlig ost med gräddsås och sallad till.

Glömde att berätta för er att jag testade att göra lchf-snickers igår...
Åse har så bra recept på sin blogg så efter att ha googlat runt en hel del så valde jag att testa hennes recept.
Jag bytte dock ut jordnötterna mot cashewnötter då det var det enda jag hade hemma.
Men det blev väldigt gott ändå, och det bästa är nog att man blir nöjd med bara en bit då det är otroligt mäktigt!



Nu blir det hockey på tv:n...det är nog den enda sport som jag har lite intresse i :)

Ha en skön lördag alla rara! Kram

4 kommentarer:

  1. Sv; Tack så jättemycket :)

    Den där snickersen såg ruggit god ut

    SvaraRadera
  2. Oj, vad gott det där såg ut :D

    SvaraRadera
  3. Mums! Jag hatar jordnötter, sa jag skulle absolut gilla din version bättre. Hur gör man dem? Bara choklad och nötter eller?

    SvaraRadera